PR-kampány a Herbiovit szintlépéséről kiegészítve pár vásárolt megjelenéssel. A cél kisebb zaj keltése volt B2B és B2C vonalon, mely magyarázat a szakmai, gazdasági és női oldalak mixére. Természetesen a SEO szempontok sem maradhatnak el manapság egy ilyen kilövésnél, hiszen egy-két linket belerakni a szövegbe, nem kerül semmibe. Ha megrendelőként nem kapsz felvilágosítást róla, hogy a long tail eladásaidat segítheti az a frány link, akkor kérdezd meg a kedves kollégákat, hogy miért nem raktak linket, aztán gyere át hozzám, és csináljuk jól. Egy ilyen „kisebb” kampány is kilőhet egy induló honlapot a 20-as Domain Authority (DA) magasságába az olyan igen komoly oldalaknak köszönhetően, mint a ProfitLine (46 DA), Trade Magazin (40 DA) és a Borbás Marcsi fémjelezte Egy.hu (37 DA), valamint a Márkamonitor (37 DA).
Az ilyen jellegű sajtómegjelenések már alapot teremtenek rádiós és tévés megjelenésekre, mint ez a szervezés:

https://markamonitor.hu/gyogynovenyes-naturkozmetikai-termekcsalad-erkezik-a-spar-uzletekbe/
https://haszon.hu/megorizni/lifestyle/herbiovit-spar-gyogynoveny
https://indirekt.hu/cimlap/mar-a-kozmetikumod-is-lehet-vegan/
https://www.facebook.com/story.php?story_fbid=1116786790449513&id=100063546073255&_rdr
https://sugopart.hu/magazin/mostantol-meg-konnyebben-elerhetoek-a-herbiovit-naturkozmetikumok